Ja kush është aplikacioni më fitimprurës në botë

Lockdown-i ka rritur qëndrimin e orëve në internet, si rrjedhojë dhe shkarkimin e aplikacioneve,
Nga Korriku deri në Shtator, përdoruesit shpenzuan 33.6 miliardë dollarë në Google Play Store dhe Apple App Store në aplikacione, blerje brenda aplikacionit, 15.1% më shumë se e njëjta periudhë e vitit të kaluar.

Apple App Store është më fitimprurësi me 21.5 miliardë dollarë, ndërsa Google Play Store është 12.1 miliardë dollarë. Por të dhënat e Sensor Tower zbulojnë gjithashtu se cili është aplikacioni më fitimprurës në botë. Në total në dy dyqanet e aplikacioneve, TikTok zë vendin e parë me 3 miliardë shkarkime, duke u bërë aplikacioni i parë që e arrin këtë përtej Facebook.

Sektori i lojrave tani ka parë një rritje prej 7.7% në shumën e shpenzuar nga përdoruesit, duke arritur në 22.4 milion dollarë. Google Play Store kryeson me 13.1 miliardë dollarë dhe Apple App Store i dytë vjen me 9.3 miliardë dollarë.