
Qyteti i Elbasanit është kthyer aktualisht në pikën ndoshta më të ngarkuar të transportit rrugor në Shqipëri për shkak se qyteti disponon vetëm një unazë por jo një by-pass. Projekti për një by-pass është konceptuar, por punimet për të pritet të vijojnë përtej vitit 2028. Konkretisht, sipas dokumentit të Ministrisë së Financave për investimet publike, për këtë segment nuk është gjetur ende një financues i huaj ndërsa kostoja e përgjithshme e planifikuar është 22.3 miliardë lekë. Dokumenti cakton se 21.4 miliardë lekë ose 96% e projektit është “vlerë e bartur pas vitit 2027”.
Po kështu, ‘by-pass’-i i Tiranës, i cili duhet të lidhë autostradën e veriut dhe atë Tiranë- Durrës me autostradën e Elbasanit, planifikohet të kushtojë 24 miliardë lekë. Financimi është dakordësuar me WBIF/IBRD por 96% e shpenzimeve janë “vlerë e bartur pas vitit 2027”.
Qeveria nuk ka aktualisht plane për të ndërtuar rrugë më të gjerë në drejtim të Shkodrës ndërsa rruga Qukës – Qafë Pllocë, e cila ka filluar së ndërtuari në vitin 2015, sipas planit të financimit, nuk ka për të përfunduar së ndërtuari para vitit 2028.
